FLÄSKLÄPP

Nu har jag nyss kommit hem från fjärn.
Det första man gör när man kommer dit nu, är att leka med katterna.
Haha. Aja, jag ska inte skriva nå mer om det, kan tänka mig att det
inte är roligt att läsa.
Sedan kommer mamma in i köket, med världens fläskläpp! Både uppe
och nere. Hon hade dratta i golvet när hon tränade med något, med huvet
före. Hon hade haft blod fulla händerna sa hon. Uscha! Men hon behövde
inte sy nått iaf. Men det såg lite otäckt ut.

Mamma håller ju på skicka iväg alla gamla kläder, som inte används längre,
till second hand. Finns mycket kläder jag skulle vilja ta tillbaka, bara dom
inte var för liten. Men men.. :)

Tog även en promenix, vanliga rundan. Skulle tagit på en mössa jag med,
känner nu att jag börjar få ont i örat =/
Har nog ärvt mammas känslighet för kall blåst.

Nu ska jag städa ihop lite här, tro't eller ej :P
Vart man än sätter foten så får man grus på den. Så det behövs damsugas.
Och tvätten behöver vikas.. Suck!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

men vilken stjärna! vad fan tränade hon med då? har hon inga reflexer med att ta emot sig med händerna?? MOhahaha

2009-04-12 @ 18:47:39
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, men hon hade ju händerna på den grejen :P

2009-04-13 @ 20:17:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0