FREDAG

Idag har jag endast två lektioner, men med ett jävla hål imellan.
Först matteprov mellan 8 och 9, sedan hål till 12.15. Kul!
Men har studentgrejorna kommit kan jag underhålla mig med det! haha.
Sen efter jag slutat måste jag åka och köpa mört till Pär igen.

Har inte så mycket mer att skriva. Känns som jag bara skriver skit nu
för tiden. Har inga ideér och det är helt tomt i huvet..

Jag undrar om vi blivit stammisar på pizzan. Igår när jag var dit och köpte
pizza fick jag 2 pizzasallad gratis! :P haha. Och Pär får jämt nått gratis av
Haci han med. Fast det var inte Haci som var där igår.
Men inte klagar jag :P

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, vi brukar också få sallad med, jag har funderat på det där, undrar om de ger bort den för den håller på (/ÄR??) gammal? blä. Haha X)

2009-04-03 @ 19:01:06
Postat av: Nathalie

Men! Blä! :P haha, vi åt dom iaf inte :P

2009-04-04 @ 14:23:53
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0