GLAD PÅSK

Idag skulle vi rösta fram vad vi skulle ha för tema på Karnevalen.
Jag hade verkligen velat vara pirater, om vi hade en båt att åka i.
Hur kul skulle inte det vara? :P Pirater i sig har nog många redan
haft och kanske inte är så roligt. Men om man hade en båt på släp
hade de ju varit skit kul.
Nej, det blev Skräckfilmstema. Mm, kul. Nej! Jag kommer bojkotta
karnevalen. Det känns inte lika roligt längre =/ Så då får dom vara full
och skrika och ha sig utan mig! Tror Karro kände likadant.
Tråkigt...
Aja..

Fick ett påskägg idag av mamma också :D haha =) Nej, jag har
inte växt ifrån det :P

Idag ska jag och Pär göra ett litet påskbord =) Trevligt! Håller på att
koka ägg nu.
Fast egentligen är jag inte så förtjust i sån mat =/ Är så less på det.
Även fast man äter det så sällan.

Det var iaf. mycket folk på Ica när jag var dit och handlade. Tycker inte
om det. Såg även att Lalla kommit hit! =) (för er som inte vet det, så är
hon sommargäst som har hus bredvid mamma och pappa) Hon är den
enda sommargäst jag gillar! Men hon hann försvinna innan jag hann
heja på henne.

GLAD PÅSK allihop!

Kommentarer
Postat av: Therese

men jag då? när får jag mitt??? :(

2009-04-09 @ 20:55:46
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha , fan va kul :) Karnevalen var skit kul, och jag var så skabbish.

Nej, jag gillar fan inte påskmat. Det är så tråkigt.. och ehm.. inte gott. Glad påsk <3

2009-04-10 @ 06:57:27
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Idag? tydligen?! haha

Mia: Ja, jag hade sett fram emot den. Men nu känns det inte lika roligt längre =/ Ja, jag äter inte allt som är på påskbord heller. Så det blir lite tråkigt.. :P GLAD PÅSK <3

2009-04-10 @ 19:15:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0