GÖTT

När vi var och handlade så kunde jag inte hålla fingrarna ifrån chipsen.
haha. Sour cream & onion 50% mindre fett + dill dipp. Såå gött! Men det

blir sparat till helgen, om vi kan hålla fingrarna i styr. Pär sa att han skulle

äta det ikväll. Men så gör han bara för att jävlas :P För att jag ska bli sugen :D haha.


Sedan började jag med maten. Pastagratäng. Och det var faktiskt gott!

Första gången på mycket länge jag tar en andra portion :) Fast det var miniportioner

mot för vad Päran åt! :P ojoj!

Men gott var det iaf.


Nu ska jag försöka (läs verkligen FÖRSÖKA :P ) hålla mig i från onyttigheter
ett bra tag. Iaf. på vardagarna.
På helgen tänker jag faktiskt inte sitta och plåga mig själv! haha =)

Aja..

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

Din griiiiiiis, nu blev ja svin sugen på sånna chips! :P Men jag ska fan hålla mig jag också!!! :)

2009-04-16 @ 22:06:49
URL: http://aaka.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahaha :D

2009-04-17 @ 06:57:14
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0