GOTTEGRIS

I morse var det svårt att hålla fingrarna i styr. haha.
Pär köpte nämligen ostkrokar igår som han satt och mumsade på.
I morse var det svårt att låta bli dom faktiskt :P Men jag rörde dom inte.
Tog mig en riktig frukost ist. med yoghurt och macka =)
Men ni vet ju hur illa sockerberoende jag är, så det var inte lätt.

Och nu när Pär kom hem sa han att han inte var så hungrig så han
ville inte ha nån middag. Jag var heller inge hungrig!? Plus att jag hatar
att äta middag själv. Men han skulle ju ändå ha mat till matdosan. Så
jag tog mig en portion jag med :) Annars kommer jag bara stoppa i mig
massa annat skit.


Och GRATTIS till Karro som klarade Körkortet idag! =)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0