HELGEN

Ja, det vart ju som sagt att vi åkte in till hudik i lördags. Var egentligen
meningen att vi skulle åka till Hassela. Men det blev hudik ist. Det var
bättre tycker jag =)

Men innan det hände det också kul saker =)
Det blev ju kanon väder senare på dagen. Så vi tog en tripp ner till sörfjärn
med hjulingen :) Stannde till på hamnen och satt i solen ett tag, skönt!
Sedan stannade vi även till hos Micke och Linda och hälsade på lite.

Sen hem för då skulle vi få besök. Jag och Pär grillade först, och det var mycket
gott. Iaf. majsen. haha =)
Sedan kom Jimmie och Simone :) Vi spelade lite wii, och jag förlorade, som vanligt.
Bra att jag är en bra förlorare då =)
Linus och Sara kom också efter ett tag. Och det blev mer spelande.
Sen kom Anders, Peter och Stefan också. Så det var fullt hus i denna lilla etta :P

Åkte iväg och var väl meningen att vi skulle på august. Men det blev stadt, för "alla"
var tydligen där. Men jag, Pär och Peter gick till august efter ett tag.
Ja, det hände väl inte så mycket mer.. :P
Åkte på statoil och köpte nattamat sedan åkte vi hem. Efter många om och men.
Jag som sa att jag inte skulle somna på väg hem, kunde tillslut inte hålla ögonen
öppna. Så trött.. Sedan när jag vaknade när vi skulle släppa Peter så känndes det
som jag sovit i evigheter!
Sen vart det raka vägen till sängen och sova.

Och jag sa till Pär dagen innan att han inte fick vakna tidigt (han brukar jämt vakna tidigt)
för jag vill sova ut ordentligt. haha :P
Men då är det jag som vaknar tidigt, ist. Men men.. Det blev att jag somnade till mitt på
dan också.
Sedan blev vi hungriga, så jag åkte på Ica och handlade ostkrokar och chickenbits :P

Sedan blev det skratt till Singing bee, wipeout och sanningens ögonblick.
Dock tycker jag inte Wipeout var lika roligt denna gång. Kanske för att kameramännen
zoomade in på alla tjejer arslen. Och då borde ni (som vet hur jag är) förstå hur irriterad
jag blev. Jag är så less på att det alltid ska vara nått sånt.. Åh!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

värst vad ni är på krogen ofta nu för tiden då :)

2009-04-06 @ 16:41:18
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tycker du? Tycker det var ett bra tag sen vi var där sist =)

2009-04-06 @ 17:44:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

När jag kommer hem får vi ta en krogrunda tycker jag, vi kan dansa loss nere på Folkan vi också ;)

2009-04-07 @ 06:10:53
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, absolut! =)

2009-04-07 @ 06:47:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0