HUNGRIG

Nu är jag hungrig! Sitter och väntar på att Päran ska byta
klart däcken på min bil, sedan ska vi äta pizza =)

Har inte ätit så mycket idag känns det som. En macka och lite
flingor (utan mjölk eller fil). Sedan när jag var ner till sörfjärn så
höll mamma på att baka bullar, så jag provsmakade en sådan =)
Gud så gott! speciellt när dom är nybakta! Men sedan blev jag trött
och yr så jag slängde in däcken i skuffen och drog mig hemmåt.



Dom skulle iaf. äta pizza idag och Pär skulle komma hem senare
för han skulle köpa nått.
Så jag tänkte åka och äta med mamma och pappa. För jag trodde
Pär skulle äta i stan, men det skulle han inte och han sa att vi kunde äta
pizza när han kom hem. Så nu sitter jag och väntar på det.
Vill inte äta nått heller för jag vill orka med den goda pizzan, haha :D

Jag råkade även sno med mig mammas mössa :P Tog på mig den när
jag gick och hämtade däcken. För jag har ont i örat (buhuuu) sedan blev
den kvar på skallen :P

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0