JAG VILL HA EN

Idag for jag ju ner till fjärn igen. Även fast mamma och pappa inte var hemma.
Men katterna var och dom är så otroligt jävla söt! Jag vill ha en!
Om det inte var för att Pär verkligen inte vill ha nån katt i lägenheten, så hade
jag tagit den lilla gråvita =) Jag skulle älska sönder den katten! :P
Fast jag vill heller inte ha nån katt här, synd om den att den inte kan gå ut osv.
Sen luktar det ju så jävligt av lådan också. Men skulle Pär tillåta det skulle jag
inte tveka en sekund på att ta han =)
Idag kom jag iaf. ihåg kameran, så ni ska få se lite bilder senare!

Fick även mina glasögon idag. Vet inte riktigt om jag passar i dom svarta?! =/
Men det var väldigt skönt att kunna se bra i ett par solglasögon, vill jag lova :D
Tror ändå jag spar dom tills jag fyller år, det är ju en födelsedagspresent. Är
ju inte i jättebehov av dom just nu ändå =)

Sedan tänkte jag sätta mig på träningscykeln ett tag, men hann bara sitta i
tio minuter sedan kom mamma och pappa hem. Så då måsta jag skvallra
lite :P Tänk att en sån liten sak kan göra en så irriterad!! Åhh!!
Men men, bort med det nu! :P

Aja, det som står överst på listan nu är att komma på något att laga till middag.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hade den där "lilla irriterande saken" att göra med kissen så måste jag bara säga en sak till.. Om du/ni nu ger bort en kattunge till oss.. Betyder det då att vi inte gör vad vi vill med den? Alltså.. Om man tar emot en kattunge så förväntar man ju sig att det är ens egen och då bestämmer över den, eller? Så vad vi gör med den spelar väl ingen roll och vad för problem ger jag då din mamma och pappa? Det är väl vår sak om vi vill ge bort den, ställa ut den, para den eller helt enkelt slakta den (för att överdriva lite)... Tycker jag!



Ett ytterligare svar på kommentaren från min blogg..

2009-04-15 @ 15:48:51
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nej, det var inte det vi pratade om. :)

Och har jag nångång sagt att ni inte får göra vad ni vill med den?? Det var bara det att i den komentaren du skrev till henne lät det som att ni inte ens skulle ta den?! Utan bara säga att ni inte vill ha den längre.. ett missförstånd helt enkelt! Men då tycker jag det är bättre att den får komma till nån som vill ha honom på engång, ist. för att han ska hålla på och flytta runt.

Men men.. Var arg över detta om du vill (låter iaf. som att du vore flyförbannad?), men som jag även skrev i komentaren, jag menar inte att vara otrevlig och menar inget illa. Jag tänker bara på katten....

2009-04-15 @ 16:12:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej jag är inte flyförbannad! Irriterad är (var!) väl det rätta ordet.. Och jag tycker samma sak som du säger att det är bättre att den får komma till någon som verkligen vill ha den (vilket Linus tydligen vill), det var därför jag skrev till Emma! MEN då visste jag inte vad Linus ville och inte, vi är ju två om den saken så därför måsta jag prata med honom och jag har lovat honom den kattungen så jag kan inget annat göra än ta emot den med ett leende :P Men det var nog en hel del missförstånd i det här som sagt och det är lika bra att stryka ett streck, för jag är inte alls sur eller arg och detta är inget jag tänker tänka mer på. Jag kan säga såhär.. Jag har riktigt lätt för att bli irriterad och säga vad jag tycker och mycket mer därtill, men jag vill inte verka arg och otrevlig! :) Ber om ursäkt för mitt humör och om jag verkar arg och otrevlig :)

2009-04-15 @ 16:31:59
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag har väldigt lätt att uppfatta saker fel jag med, eller uppfatta dom på mitt eget vis. Tror även jag var på dåligt humör när jag läste det där. Så, det hela var nog mitt fel, haha.

Men hör med Linus då, eller det kanske du redan gjort?! Annars var hon ju sugen på en grå kisse. Men skulle ju vara kul om ni tog den, då kan man ju hälsa på den ibland :D

2009-04-15 @ 16:43:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, jag har pratat med honom och han vill ha en kisse :) Vi ska komma överens om ett namn någon dag för Linus kommer bara med oseriösa namn som t.ex. Alf! Jag menar.. Man kan ju inte döpa en katt till Alf :P Haha!

2009-04-15 @ 18:49:32
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

HAHAHA! Katten som Pär hade förut ville Pär också döpa till Alf! haha. Men det tyckte inte jag eftersom det var en TJEJ :P haha =)

2009-04-15 @ 19:01:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0