KLIPPA AV ?

Jag blir så sugen på att göra nått med mitt hår när alla håller på
och skriver om det på sina bloggar =)
Helst av allt skulle jag bara vilja klippa av det i typ axellängd, och uppklippt
så man kan liksom "puffa" upp det :D
Men det vågar jag inte, mitt hår har växt så mycket nu och är så pass långt
att jag är för feg för att klippa av det.
Men klippa till topparna och en ny snelugg vill jag göra. Mitt hår växer som
ogräs känns det som. Var ju inte längesen jag klippte mig tycker jag. Men
endå så har jag knappt nån lugg kvar nu!?
Ska höra med Amandan om hon vill klippa mig nått tag, hon går ju frisör
jag tror hon är bra =) Sen är det bra med någon man känner också, tycker jag
för då kan jag förklara exakt hur jag vill ha det, och om det håller på bli helt åt
skogen så kan man ju sätta stopp! :D haha. Plus att det är mycket billigare än
att klippa sig hos frissan.

Och nu på senare tid har jag faktiskt haft lust att ha en ljusare brun färg :) Inte
mörk mörk brun som jag alltid färgar. Jag skulle vilja ha en ljusbrun färg. =)
Nu till sommarn och allt. =)
Det är ju iaf. ingen ide att färga det mörkt igen nu innan sommaren, då bleks
det ju bara ändå. Men kanske ska satsa på en ljusare färg efter sommaren?
Eller vad tycker ni? Tror ni jag skulle passa i det?
Nu menar jag inte blond, absolut inte. Hur mycket jag än skulle vilja vara blond,
så tror jag inte jag skulle passa i det. Jag menar ljusbrun! =)


Kommentarer
Postat av: Therese

näe jag tkr inte du ska klippa kort! men du kan ju förändra färgen lite :)

2009-04-17 @ 11:53:37
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, kort kommer jag inte klippa =) Ja, färgen är jag less på.. Men det blir nog efter sommarn isf.

2009-04-17 @ 12:03:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0