LÅNGFREDAG

Ja, det började med att väckarklockan ringde klockan 04.20 på morron.
Ja, jag var väldigt trött :P Men det gick över bara man kommit ur sängen
och fått på sig lite kläder.
Jag gjorde lite varm oboy och tog med till mig själv. Pär höll sig till annan
sorts
dryck ;P
Sedan åkte vi. Therese och Andreas skulle också åka då, men det var någon
som var lite för trött för att kliva upp den tiden (väldigt förståerligt) :P Så det
var bara jag, Pär och Peter som åkte så tidigt.

Det var väldigt blött på isen. Dubbelisen var svag som bara den så den ramlade
man igenom, och under var det vatten. Så grabbarna med vattentäta skor
fick fixa donen, vilket dom gör annars också. haha. Men jag brukar isa ur hålen.

Sedan kom Therese och Andreas. Tillsammans med solen :D Jimmie och
Simone kom också! Mycket trevligt måste jag säga!
Sedan kom även "CampingPeter" som man kallar honom :P Med vänner.
Hahaha, det var så kul. Ett tag satt jag och skrattade så jag fick ont i magen.
Ojoj =)

Det blev ju KANONväder iaf :D Hur fint som helst! Det enda negativa var att vart
jag än satt så rykte elden på mig!! Åhh! jag hatar det, det gör så jävla ont i ögonen!
Sen hatar jag att bli pinknödig när man är på nått sånthär också, haha :) Det är ju
inte som grabbarna, som kan ställa sig bakom första bästa sten/träd.

Aja.. Sedan åkte alla hem en efter en. Vi + 08:orna kvar till sist. haha =P
Jag var ju den nyktra chaffören som fick köra hem. Och jag tycker det är så kul att köra
fyrhjuling :D Även fast jag är sämst och kör som en snigel! haha =) Men kul är det!

Sedan skulle vi åka och äta pizza i stocka. Men nej, dom skulle till hassela ist.
Åhh! :P Jag fick ju även vara chafför dit. När vi kom dit träffar vi andra Gnarpare och
dom säger att allt stänger nu. ÅHHHHHH!! Vilket var sant! Så jävla onödigt! men då
tipsade Isabell (som jobbade där :P) att vi kunde åka på pizzerian neranför och
äta. Sagt och gjort!
Vi fick ju även med oss en av dom där andra Gnarparna som vi träffade. Som var
fullare än fullast. I början var det skitkul! haha :D Men efter ett tag blev det bara för
mycket och jag skämdes nästan! Men men.
Åkte och släppte av passagerarna hos Tommy. Jag och Päran åkte hem.
Vet inte om det blir bergegårn ikväll. Pär har tagit sig en powernap nu. Så vi får
väl se sedan när han vaknar. Är rätt trött jag med faktiskt! Tror jag ska lägga mig framför
dumburken och försöka sova jag med!

Även att jag fått världens fulaste bränna! hahaha. Inte fan trodde jag solen tog
nått nu?? Men jo. Det gjorde den minsann! Iaf på mig. Jag har streck efter mössan.
hahah :P Sen är näsan helt KNALLröd, likaså kinderna. medans jag är helt vit
runt ögonen.
Inte snyggt iaf :P

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag är oxå illröd om kinderna och ner. sen krtivit runt ögona o i pannan. men jag hade iaf. mössan för pannan så jag slapp nån konstig rand där :)

2009-04-10 @ 20:29:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja tur det! :P Men det har börjat försvinna nu, så förhoppningsvis så sitter det inte i länge :P

2009-04-10 @ 21:19:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jag ljög, såg nu att jag visst fått sträck i pannan och efter mössan :( :) haha

2009-04-10 @ 22:48:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Fan va kul :) Gick ni ut sedan eller? Fan nästa år vill jag också med =)

2009-04-11 @ 05:34:44
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: haha, ja mitt syns nästan inte längre. Bara näsan som är jätteröd nu :P



Mia: Näe, vi blev hemma =) Ja, klart du ska! =)

2009-04-11 @ 11:47:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0