MÅNDAG

Nu är lovet slut, och det är dax att pallra sig tillbaka till skolan.
Detta är min sista skolvecka, alltså sista veckan med lektioner =)
Skönt! Sen är det bara slöveckor kvar, projektveckor v. 18 & 19.
Sen blir det några bilddagar v.21 & 22 tror jag. Då vi ska måla med
olja, suck! Förut såg jag fram emot det, men nu känns det bara jobbigt.
Men iaf. så vecka 20 så har vi två lektioner (bilden och formen slutar inte
förrens då, tror jag) så då blir man ledig tis, ons och fredag =)
och vecka 23 & 24 är vi ju såklart ledig, som alla andra treor! :D
Nu är det inte långt kvar till studenten, verkligen inte. Uscha, jag börjar
bli nervös. Jag måste ju ha ett sommarjobb! Hoppas, hoppas, hoppas!
Ska ringa lite senare igen och höra, han sa ju att jag skulle tjata och
påminna han ! =) Det är väl inte heller världens bästa och roligaste
jobb kanske, men just nu känns det som att jag tar vilket skitjobb som
helst (nästan!). För att kunna överleva, annars är jag ju pank, och får
leva på mitt sparkonto, vilket jag inte vill..
Men det löser sig! =)
Men Pär skrev upp i almenackan igår när han hade semester. Fan, jag
vill ju också vara ledig när han är ledig. haha. Om jag nu får nått jobb så
måste jag ju jobba så mycket som jag får!
aja, det har jag nog skrivit förut. Men men.. Det är så det är! =)

Men men, denna vecka blir det inget "ont i huvet" eller nått sånt! haha =) Varje
lektion ska jag gå på. Det är ju sista veckan. Jag ska även inte få i mig
något sött. haha. Jag ska vara nyttig på vardagarna. På helgerna får man
unna sig något.

Aja! Idag ville jag ju ha mina chinos, för igår var det ju så varmt. Men näe, idag
är det såklart minusgrader. Åhh! Kan det bli varm på riktigt nångång?

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Therese

är du klar med pa-kläderna eller? du måste ju visa dom sen :) när ska han ha semester då? jag hoppas andreas har samtidigt som mig! men han får reda på det typ nån vecka innnan bara och jag måsta ha det klart i typ mars :S... men jag ska iaf. ha sista v. i juli och dom två första i aug. :)

2009-04-20 @ 07:21:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Japp, dom är klar. Ja, får visa dom sedan då =)

Han ska ha 29, 30 och 31. =)

2009-04-20 @ 07:33:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0