MORRN

Råkade sova över idag. Dock bara en halvtimme. :P Jag tror jag
aldrig sovit över nångång, så att jag missat en buss eller så.
Sovit över med flit har nog hänt, men aldrig annars :)

Nu sitter jag med Nationella provet och är mer nervös än nånsin.
Kom på att jag kanske inte pratar om det man ska?!
Jag tog iaf. "Vad formar en människa?" och sedan "Kändisskap och
berömmelse"
Jag pratar inte så mycket om hur man formas som människa av
kändisskap. Men nu orkar jag inte inte ändra ämne. Det känns
lite i sista sekund! :P Men bara jag gör det så jag får IG ist. för ett streck.
Och man kan ju faktiskt inte sänka sig pga nationella prov :)

Men nu måste jag skynda mig. Måste ta bilen in idag, för jag hinner inte
med bussen. Måsta fixa med denna skit!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0