MÖSSA PÅ!

Igår åt vi ju som sagt pizza. Vilket jag kanske inte gjort.
Jag får ju slem i halsen av pizzor även när jag inte är sjuk, så
igår vart det ju dubbelt upp :P Men jag fick inte ner hela ändå.
Blev illamående på nå vis?! Men jag stoppade den i kylen och
den ska jag mumsa i mig idag. Nått ska man väl ha när man är
sjuk?! :P

Sedan kollade jag på grey's. och FAN! Måste dom sluta sådär!
Jag blir ju nyfiken! Izzie kan inte dö, då är det ju inge kul att kolla
nå mer! Det är ju hon som är bäst.. Åhh! Spännande :P Jag som
är van att kolla på repriserna, som går varje dag, håller på att bli
tokig på att jag måste vänta en hel vecka! Aah!

Sedan gick jag och la mig. Med mössa på. Haha. Pär mobbade mig
lite för det. Men jag vill inte bli kall om öronen. Jag känner att det är
lock för örat som är på gång och jag vill förhindra det så mycket jag kan.
Det tjuter i örat och det gör ont. Jag vet att det kommer, jag sitter bara och
väntar.

Näe, nu ska jag käka frukost!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA sova med mössa!? :D haha! men nu missade jag greys! jag som ville se vad som hände!!! åh!!! jag får oxå slem i halsen när jag ätit pizza!

2009-04-30 @ 10:08:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja, jag ville inte bli kall! :P

Ja, det är jobbigt, äckligt att hosta upp allt slem sen :P

2009-04-30 @ 10:11:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0