NYTT

Idag hade vi sista Arbetsmiljö och Säkerhetslektionen =) Skönt! Även
fast jag tyckte det var intressant och lyssna på henne.
Formen gjorde vi inte mycket på. Var så himla trött, plus att det är svinkallt
i den salen.
Så vi for ner på stan en sväng. Eller jag gick på stan, Karro åkte hem =)
Jag unnade mig en topp, faktiskt :P och lite annat småtjaffs. Toppen kostade
bara 149:- och jag tyckte den var så fin! Fast den ser nästan likadan ut som
den förra toppen jag köpte. :P Fast det är mer mönster på denna, och den
känndes så sommrig!

Somnade på bussen hem igen. Dom där Multikvinna-tabletterna gjorde då
inte mig piggare iaf ?! =/ Varför är jag så trött då då? Aja..

Nu ska jag koka ihop nån middag. Om det nu finns nått att äta i detta hus!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

lägg ut en bild på den nya toppen ;)

2009-04-20 @ 20:03:00
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, tänkte göra det =)

2009-04-21 @ 06:38:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0