NYTTA

Nu ska jag ner och tvätta lite. Om det inte är upptaget som det
alltid är. Är det bara vi som inte har tvättider? (som bor i lägenhet)
Vi får ju tvätta lite när vi vill :P När det är ledigt dvs. Men våra "nya"
grannar tar ju sig friheten att tvätta även när det är upptaget. Vilket
jag berättat om redan, haha. "Tvättstugefajten".
Men jag tyckte jag hörde nån som var ner förut. Men hoppas det är
ledigt iaf.

Sedan blir det tandläkarn. Usch, jag vill inte. Har nog inge hål ändå.
Och har jag det så håller dom väl tyst om det så jag får vänta tills nästa
år då jag måste betala. Detta är ju nämligen mitt sista gratisbesök hos
tandis.
Jag hatar att gå till tandläkarn. Inte för att jag är rädd för att gå dit, utan
jag tycker bara inte om det. Hatar att ligga där med ljuset i ögonen
och dom håller på gräver i ens mun.
När jag var liten så fick jag ofta ta två leksaker (kommer ni ihåg dom? :P)
för jag var så duktig, haha. Jag låg och gapade hela tiden :P

Sen får vi se om jag kanske tar en tripp ner till sörfjärn. Eller om jag tar
det i morron ist. Och pluggar lite idag? Ja, vi får se..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0