ONSDAG

Den här veckan går segt tycker jag.. Ändå är det en kort vecka
denna vecka :) Långfreda på fredag ju, vilket innebär angling =)

Aja.. Idag när jag kommer hem ska jag försöka göra nån nytta.
Städa lite, känns för övrigt som jag städar jämt. Men man behöver
inte göra mycket för att det ska se stökigt ut här.

Nästa vecka är vi ju ledig. Då ska jag försöka hinna med att; Plugga, plugga,
och plugga. Fara till sundsvall och försöka hitta nån studentklänning.
Om Therese är ledig så kanske vi kan prova att göra balfrisyren.
Och, jag ska även till tandläkaren. Usch.. Det tycker jag inte om.. Sista gången
det är gratis nu då.

God Morgon!

Kommentarer
Postat av: Ella

Godmorgon



Skönt för dig att vara ledig i en vecka. Jag jobbar idag= 24 timmar, sen är jag ledig fram tills på tisdag igen skönt skönt.

Ja gud vad man leta studentklänning, hoppas du hittar någon fin.

Vad ska ni göra i påsk då?

Ha en bra dag!

kram kram

2009-04-08 @ 07:54:04
Postat av: ella

Godmorgon



Skönt för dig att vara ledig i en vecka. Jag jobbar idag= 24 timmar, sen är jag ledig fram tills på tisdag igen skönt skönt.

Ja gud vad man leta studentklänning, hoppas du hittar någon fin.

Vad ska ni göra i påsk då?

Ha en bra dag!

kram kram

2009-04-08 @ 07:54:44
Postat av: Nathalie

Ja, det är skönt! :) Oj! Gud va jobbigt!

I påsk vet jag inte riktigt vad vi ska göra. På långfredan blir det angling iaf =) Ni då?

Desamma! Kram kram!

2009-04-08 @ 15:08:15
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag skulle också behöva gå till tandläkaren.. har ett hål! Dock kostar det fruktansvärt mycket att gå här =S Säkert 10 000 kr för att laga ett litet hål. Så jag får stå ut tills jag kommer hem ;)

2009-04-09 @ 05:33:28
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Uscha! Gör det inte ont då? Ja, det är nog inte direkt gratis här heller om du ska laga hål =/

2009-04-09 @ 05:36:27
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jo ibland gör det ont. Men jag har en sån där försäkring, så det blir inte många hundralappar. Och 10 000 kr äger jag inte, så jag får så lov att bita ihop tills jag åker hem ;)

2009-04-09 @ 19:59:13
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0