PJU!

Nu har jag fixat med designen igen. Men jag är långt ifrån nöjd.
Men jag är iaf. mer nöjd än skiten som blev igår :P Men headern
vart så tråkigt. Så det är nog den som kommer att bli omgjord. Jag har
bara inga ideér för tillfället. Så det får duga tills det ploppar upp nått!
Sen känns det konstigt att ha menyn på den där sidan :D haha. Och när
man har stort kort blir själva inläggsrutan så liten, känns det som :P
Men men..

Hinner inte göra nå mer idag heller, måste göra mig klar för skolan.
Det vart myrornas krig på våran tv alldeles nyss?! Jag fattar inte vad som
hände? Allt var bra, sen poff, så försvann bilden?! Hmm..
Får väl göra en kanalsökning senare, nu har jag inte tid!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0