SE DIG OM KRING

Det vart ingen promenix idag. Det tog sån tid att beställa glasögonen,
och mamma skulle åka upp på Gnarp. Så då hade vi bara hunnit gå
ut och sen hem igen. Så vi får ta det nån annan dag :)
Satte mig på mammas träningscykel ett tag iaf =)

Ja, som sagt. Vi fick receptet av optikern ändå =) BRA! Men hon tyckte att
jag skulle göra en ny undersökning ändå. Eftersom det var år sedan jag
gjorde den sista. Fan vad tiden har gått fort! Nu är det 5 år sen jag fick mina
första glasögon :P
Men iaf. jag tror det jag är mest rädd för (att göra en ny undersökning) är
att jag då får bekräftat hur dåligt jag faktiskt ser. Ni vet en såndär tavla som
man testar synen på, jag ser inte ens dom största bokstäverna skarpa.
Då kan ni förstå hur dåligt jag ser =/ Eller jag ser ju vad det är för bokstäver
men dom är väldigt suddig.
Jag vet att alla tycker det är skitkul att skoja om min syn, när jag sitter och kisar
och anstränger mig för att se nånting. Visst, jag kan skratta åt det jag med! :D
Men ni som inte har dåligt syn vet inte hur jobbigt det faktiskt är!
Jag skulle ge allt för att se perfekt igen.. Operation är ju faktiskt väldigt frestande.
Men vart ska jag få 28 tusen ifrån? Mm, just det..
Aja.. Jag var nog iaf. rädd att få det bekräftat (ännu en gång) hur dåligt jag ser.
För är det något jag är väldigt rädd om så är det min syn!



Näe, jag måste börja spela på bingolotto. Haha. Det säger jag jämt. Jag ska
vinna den där jädrans färgfemman och ta hem miljonen! =P

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: ella

Go kväll!



Jasså ser du så dåligt? Du får väl be Päran ta ett extra jobb och spara ihop till operationen då -lätt som en plätt eller? Ha ha ha.Du kan ju hälsa att jag tycker det iaf, klart han ska skämma bort sin lilla prinsessa fattas bara. ha ha.

kram kram.

2009-04-07 @ 19:55:07
Postat av: ella

Go kväll!



Jasså ser du så dåligt? Du får väl be Päran ta ett extra jobb och spara ihop till operationen då -lätt som en plätt eller? Ha ha ha.Du kan ju hälsa att jag tycker det iaf, klart han ska skämma bort sin lilla prinsessa fattas bara. ha ha.

kram kram.

2009-04-07 @ 19:55:36
Postat av: Nathalie

Hej! Ja, tråkigt nog gör jag det :P Hahaha! Ja, det skulle jag inte tacka nej till :) Men den får jag spara ihop till själv om det blir nått! :P haha :) Kram kram!

2009-04-07 @ 20:00:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch jag kan inte tänka mig hur det är att se så dåligt, men jag kan tänka mig! Men då är ju din hörsel bra iaf då. Vi läste om ögat och synen idag i skolan, och synen är verkligen något unikt vi människor fått egentligen!

2009-04-07 @ 20:14:01
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, det är inte kul.. :P Haha, nja! Jag har nog inte världens bästa hörsel heller, haha. :)

2009-04-08 @ 06:06:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0