SJUK.... IGEN!

ÅHHH! Fy fan, just nu vill jag bara sätta mig ner och grina!
Jag är sjuk igen, feber och hela kittet!
I natt höll jag allvarligt på att dö, då måste jag ha haft 40 graders
feber. Spelade ingen roll om jag tog av mig täcket jag var ändå
sjöblöt i svett. Och sedan blev det lite kallsvettas på det också.
Igår när jag gick och la mig så hade jag så jävla ont i huvet. Men det
går över om jag sover lite, tänkte jag. Nej, det gjorde det inte. När
jag vaknade i natt så kunde jag inte ligga still för det gjorde så ont!
Jag var tvungen att ta alvedon, sedan vaknade Pär och kännde på
mig. "Du brinner ju upp!" vad var han sa. Och han tyckte jag skulle
stanna hemma idag. Och tro mig, det vill jag. Men jag kan inte.
Vi ska ha genrep för visningen idag och jag har musiken plus mina
kläder som dom ska prova. Vi skulle vara där 3 men ha sjävla genrepet
halv fem, så jag får väl åka dit till halv fem ist. kanske.
Det är så jävla typiskt, nu när vi har projektredovisningen som jag absolut
måste
vara med på, då ska jag bli sjuk!

I natt låg jag och grinade för jag mådde verkligen inte bra. Huvudet bankade
riktig jävla migränont om inte värre. Och febern var inte att leka med.
Idag är huvudvärken inte lika jävlig, men det gör fortfarande ont. Även att mitt
öra har börjat gjort ont. Så jag väntar bara på att det ska slå lock, JAG VILL INTE!
Tog tempen imorse, 38 grader. Jag har i vanliga fall 36. Så jag antar att jag har
feber idag med.
Snorig är jag också.
Kul, otroligt, så jävla typiskt, gud hatar mig....!

Jag ska ner till sörfjärn innan jag åker också och prova balklänningen.
Ska fråga mamma/pappa om dom har nå pengar så jag kan köpa förkylningshonung.
Såg att det fast på Hälso kost. Elina bjöd ju mig på Trollmors förkylningshonung förut
en gång när jag var sjuk och det rensade verkligen :P
Jag är iaf. pank! Så jag kan inte köpa det själv..

Men men, nu ska ni inte få hör nå mer klagande från mig :P Jag ska gå och ta
c-vitamin, kan jang & göra vitlökssmör =)

Ha det bra, ni friska!

Kommentarer
Postat av: Simone

Mää, stckarn. Hoppas det är bättre idag =)

2009-04-29 @ 09:33:59
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nja, snoret och ont i halsen har kommit nu! haha. Så det är snarare värre :P

2009-04-29 @ 09:50:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0