SÖNDAGSPARTY

Nån mer som såg söndagsparty med Filip och Fredrik igår?
Jag trodde faktiskt det skulle vara roligare än vad det var. Men
helt okej faktiskt. Ibland fick man sig ett gott skratt. :D
Men det jag tycker är roligt med sånna här program, där dom bjuder
in kändisar, är att få se hur kändisarna är "på riktigt" :P För man har
ju nästan bara sett dom i en roll annars (om det är en skådespelare dvs)

Igår var ju iaf. Marilyn Manson och Jonas Gardell där. Jonas Gardell har
man väl sett många gånger förut, och man vet hur han är. Jag tycker iaf.
han är rolig. haha :D Ibland är han för mycket, men oftast rolig =)
Sen Marilyn Manson. Ja, vad ska man säga? Han såg iaf. inte lika jävlig
ut som sist jag såg han på bild?!
Men det är endå kul att se hur dom är =) Undra vilka som kommer nästa
gång.


Kommentarer
Postat av: Therese

neej jag missade det! :(

2009-04-20 @ 20:04:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Får kolla nästa vecka då =)

2009-04-21 @ 06:39:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0