SPRINGER

Var hem en sväng för att prova balklänningen. Och jag tror den kommer
bli skitbra! =) Nu var det dax att börja i det riktiga tyget. =)

Myste med katterna också! Och dom är ju såå söta. Jag vet att det kanske
inte är så roligt att läsa om, men det struntar jag i.
Nu springer dom omkring i lådan och hoppar på  varandra. Så sött!! =)
Nu kan dom klättra upp på kanten av lådan också, så snart springer dom
nog omkring själva =)
Zipper är mest leksjuk nu förtiden, haha. Han bara springer om kring och
hoppar! =D Åhh, ni ska bara se, dom är så otroligt söta!


Idag ska vi iaf. äta pizza. Mitt önskemål. Jag vet, jag är dålig.. Men jag kommer
Aldrig, ALDRIG kunna börja äta nyttigt. Det kommer aldrig att bli så, så det
är likabra att sluta försöka. Och jag är less på att tänka på vad jag stoppar i mig.
Och få skuldkänslor efteråt. Näe! Jag får helt enkelt börja röra på mig mer.
Och jag SKA börja springa (eller får väl kanske börja med promenader) när det
blir lite varmare och slasket är borta.
Pär tror inte jag kommer att göra det (ska jag vara ärlig så är jag lite tveksam själv)
men bara därför så ska jag göra det! Jag får jämt skuldkänslor när jag läser andras
bloggar, där dom tränar och har sig flera gånger i veckan och mycket :P
Varför kan inte jag vara lika duktig??

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, jag vill vara en springare!

2009-04-02 @ 17:30:53
Postat av: Nathalie

Ja, följ med då när jag ska springa! :D Fan va bra, jag vågar inte springa där själv! haha :D

2009-04-02 @ 17:40:14
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

vi åt oxå pizza idag, och det blir jämt nån på helgen, inge bra! :S :) men åh jag måste se kissarna nu snart!!! :D

2009-04-02 @ 18:25:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vi äter jämt tacos på helgen :D Pizza har det blivit lite mindre av nu förtiden =) Förut åt vi det nästan varje torsdag :P Jaa! Dom är så söt!!

2009-04-02 @ 18:27:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0