STUDENT 2009

Idag fick vi våra efterlängtade saker! =) Dock nu i efterhand så känns det
som att man lika gärna hade kunnat vänta ett tag till. haha.
Men det värsta var att dom inte alls var försenad, utan dom har varit på
skolan hela tiden! Dom hade blandat ihop ES med EC. ojojoj :P

Men jag passar inte ens i min mössa =( Den är så hög på nåvis. Dock så
ser väl dom flesta ut så (dom som inte tog Lundmössan dvs)
Och byxorna var hur små som helst! Det ska vara killstorlek men dom sitter tajt
på mig!?!? KUL! Jag som ville ha ett par mysisbyxor som var perfekt. Men
dom är ju snygg ändå. =)
Tröjan är bajsbrun, haha. Och lite kort för min (suprise, suprise. Klaga ALDRIG
över att ni är kort!!!) T-shirten var bra! =) Fast jag skulle ha tagit i vitt, men skitsamma =)


Randen är lila, även fast den ser blå ut på bild =)


Kommentarer
Postat av: Therese

vilken fin, typ så såg min ut oxå! :) iaf. en sån där diamant i mitten... tror inte att det var nån färg på, eller jo kanske blå!? :) mina byxor var oxå skit små och satt skit tajt, så jag har knappt använt dom nånting... :( tröjorna såg snygga ut! snyggare än den jag hade iaf.! :)

2009-04-03 @ 17:14:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag tänkte väl att du skulle tycka det var fint med lila :P haha. Ja, men det som var konstigt är att det ska vara killbyxor, men det ser ut som tjejbyxor. Iaf. nu när dom är sådär tajt. Ser ungefär ut som dom där mysbyxorna du jämt hade förut?! :P Röda och gråa hade du åsså var det som en mudd längst upp i midjan =)

2009-04-03 @ 18:15:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

ooo, nice =)

2009-04-03 @ 18:59:40
Postat av: Mia

Å fan va kul =D Jag vill ta studenten igen!

2009-04-03 @ 19:56:23
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, jahaa. jag fattade inte :(

men jag brukar ta typ 100-150:- :)

2009-04-04 @ 11:44:10
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: ellionore

tjingeling!

Har av en slump hittat din blogg, Kul kul. Tycker det är så roligt att Päran träffat dej, du är ju så himla mysig du.. Hoppas ni får en trevlig helg och hälsa lillebror.

Kram kram Ella

2009-04-04 @ 14:20:48
Postat av: Nathalie

Simone: Yees! =)

Mia: haha, ja! Jag vill ta den en gång åtminstonde, haha =)

Amanda: okej, va bra! Det är ju bättre än hos frissan =)

Ellionore: Heej! Ja, jag är väldigt glad att jag träffat han =) Desamma! Det ska jag göra! Kram kram!

2009-04-04 @ 14:23:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0