SUMMER OF -9?

Tänkte bjuda på en härlig sommarbild från när Therese och jag var
små :P Vet dock inte vilket år det är?! vet inte hur gammal vi var där.
Men tjockisen till vänster är jag iaf. haha =P
Det såg så varmt och skönt ut på bilden, och jag vill ha sommar nu.

Plus att detta kort påminner mig om när jag vart så sur på Therese för
hon tog den sista hinken (vet inte om det är samtidigt som kortet är taget)
Så jag slog helt enkelt till henne med spaden. Mm, det var nog enda gången
det var jag som var "dum" mot henne. hahaha! :D
Fan va många roliga minnen man har sen man var liten ändå =)



Jag älskar att kolla på kort/filmer sen när man var liten. Det kan vara vem som helst,
inte bara oss. :)
Så jag tjatarPär att han ska leta fram nå kort sen han var liten. :) Jag vill ju se hur söt
han var då =) Han fick ju en jättefin tavla av sin mamma när han fyllde år, med ett kort
då han var liten. Sååå söt!! Vill se mera, mera, mera!! :D

Kommentarer
Postat av: Emmy

ååååååååååhh guuud va söt du va!! :) <33

2009-04-09 @ 19:42:42
Postat av: Therese

att det var varmt ja! kolla bara jag torkar ju svetten i pannan, haha! eller så var jag less på att ha luggen i ögonen.. usch vad det är irriterande! :) och du var ju så söt och go så man vill ju bara krama ihjäl dig! ;) men du jag tror faktiskt du har lagt upp den där bilden förut!

2009-04-09 @ 20:53:33
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Emmy: haha! Börja blogga du med och lägg upp lite bilder =)



Therese: hahaha! Men jag tycker det är du som är så jävla söt! Storkinderna och världens finaste blonda hår =)

2009-04-10 @ 19:13:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0