VÅR

Det är så härligt att kunna ha balkongdörren öppen utan att man
fryser ihjäl. Solen kikade fram lite grann också. Så jag fick nått ryck
och började städa. Nu har jag dammtorkat överallt (tror jag) och skurat
rent diskbänken :) Plockat ihop kläder och nu ska jag ta en sväng om
med dammsugaren.

Balkongen har ju tinat fram också. För ett bra tag sen faktiskt och alla
grejer har kommit fram från snön. Så det lär väl bli en städning där
nått tag också. Det finns lite rester kvar efter pepparkakshuset jag ställde
ut till fåglarna, haha.
Får se om jag orkar med det idag, annars blir det kanske i morron.

Skulle även vilja plantera om alla blommor. Jorden har blivit så äcklig!
En i köket börjar stinka så fort man vattnar den, den luktar riktigt blöt jord.
Inte fräscht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0