BYE BYE SKOLAN

Har läst många bloggar nu där dom skriver att skolan börjar snart.
Och det har inte riktigt gått in att jag inte ska tillbaka. Eller jag vet att jag inte
ska tillbaka, men ja.. Det känns konstigt! Lite sorgligt faktiskt.
Jag som sa att det skulle bli så skööönt att slippa den där klassen (vilket det
också kommer att bli, dom flesta av dom) och att jag absolut inte skulle grina
på studenten, varför skulle jag göra det liksom?! Ja, men vem var det inte som
satt där och bölgrinade då?! Haha, jo jag! =) Men det var Anja som satte ingång
det hela =) När vi gick fram och tog emot betygen och sa hej då. Så kramade
Anja om mig och sa "Lycka till! Min lilla modell!" (har nog redan skrivit detta, men
skitsamma) Jag kommer att sakna Anja! Och Eva!!
Det som kommer kännas mest konstigt är att inte få träffa Elina och Karro varje
dag!! =( Dom var ju faktiskt 2 av mina bästa vänner! Men vi får fan se till att ses ändå! =)

Det känns ju nyss som att vi började ettan!?! Det är sjukt vad dessa tre år gått fort!
Jag kommer ihåg första dagen som det var igår ;) Jag satt där inne och så började dom
ropa upp ens namn. Jag kollade genom hela aulan och undrade vilka jag skulle gå med =)
För jag började ju i en klass där jag inte kände en kotte!
Såg en tjej sitta framför mig som såg snäll ut, "henne kanske jag kan vara med om hon
går i min klass?!" haha. Och hon gick faktiskt i min klass också, men hon var lite av ett
miffo! haha! :D
Sen blev det samling i 123:an. Som vanligt :P
Sen hela den veckan ville jag byta klass. Så fort jag började prata med nån eller började
umgås med nån så gick dom iväg efter ett tag. "Jaha!?" Fyy !
Men efter Elina, Emmy och Carro B´s diss (haha, det är en annan historia) så såg jag
Karro sitta där ensam så jag satte mig med henne =) Sedan var hon lite med Bea så jag
hakade på dom! =)
Aja, nu babblar jag iväg!

Jag kommer iaf. sakna att gå i skolan, faktiskt!


Bara för att jag tycker den här bilden är så rolig! haha


Sen en sak som vi inte lyckats "lösa" på dessa år är hur fan jag började umgås med
Elina och Emmy!? :D Jag var ju först med Bea och Karro sedan blev det bara Elina och Emmy
innan hela gänget slogs samman! :D haha.
Vi har försökt komma på hur jag började umgås med dom så jävla många gånger, men aldrig
kommit fram till något =)

Aja, bilden är iaf från studenten, och ni som inte tagit studenten har verkligen något att
se fram emot! =) Så jääävla kul!! Skulle lätt göra om det!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag kommer också sakna er!!! Fatta att inte ses varje dag?! Hur ska detta gå? men vi får fan ta oss i kragen å börja ses lite. Detta går fan inte!!! Saknar dig bästa du! Pusssss

2009-08-12 @ 20:27:09
Postat av: Nathalie

Ja, det är sjukt vad jag kommer sakna er! Ja, vi måste börja ses!! Får väl ta nån mysdag nått tag?! =) PUSSS!

2009-08-13 @ 08:52:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0