EN TILL

Igår såg jag en "prick" på golvet. Jag trodde det var ett skräp, eller möjligtvis
en hårtuss. Men när jag kollade närmare så var det en skalbagge. En såndär
som jag dödade på tevebordet förut. Det är det tredje baggen jag sett här inne.
Den TREDJE! Faan, kan dom försvinna!
Jag hatar kryp, jag verkligen hatar dom..!
Iaf. så ställde jag bara skurhinken över den! haha! =) För den var redan död, jag vet
inte hur den dött?! Om nån av oss råkat trampa på den eller nått?!
Aja, jag ska iaf. damsuga upp den idag! haha =)


Just nu hatar jag att jag inte ska tillbaka till skolan! Åhh! Jag vill ha nått att göra om
dagarna. Så tråkigt att bara vara hemma och inte göra ett skit VARJE DAG!
Och med min tur så får jag väl ingen praktikplats heller =/ Får jag inte det så vet jag
inte vad jag tar mig till.
Jag tappar bort dagarna också, ibland har jag ingen aning om vilken dag det är?!
Näe fy, jag ber till gud om en praktikplats!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller tummarna för dig! :)

2009-08-18 @ 10:45:04
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tackar! =) Det kan behövas!

2009-08-18 @ 11:15:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0