FRAM OCH TILLBAKA

Fy vad jag är trött! Ändå vaknade jag av mig själv idag.
Men jag drömde en jobbig dröm! Det var nån av mig och Therese som
fyllde år. Och det skulle firas, det var hos farmor men det var ändå mamma
och pappas hus och nere i sörfjärn!? :P Iaf så kom Pappa vid tio och Mamma
SKULLE komma 10 min efter. För hon jobbade eller nått.
Och det var jättemycket folk där! Men mamma kom aldrig. Klockan blev fyra
och hon var inte där. Så jag ringde, och JÄMT när jag ska ringa i drömmar så
går det inte!! Jag knappar in fel nummer eller så kommer jag inte ihåg nummret!
irriterande. Tillslut får jag tag på henne. Eller jag trodde det var hon. Men det
var nån kompis till henne.
"Men kan jag få prata med mamma då???"
"Klick!"
Hon la på! FY FAN vad förbannad jag blev!! haha =) Jag ringde upp igen och då var
det mamma som svarade, och hon fick då höra ett och annat ska jag tala om :P
Fan vad arg jag var!
Det var nån som behövde lift eller nått och hon skulle komma snart.
"SNART?? DU är ju fan flera timmar försenad!! **** fyller ju för fan år!!"
Sen börja det bli oväsen och jag hörde inte vad hon sa så jag fick sätta mig i pappas
bil. Då började den rulla (vilket ALLA bilar i mina drömmar gör, spelar ingen roll hur
mycket jag bromsar, dom rullar ändå)
Ja.. Förbannad är bara förnamnet på vad jag var! :D haha =)
Jag var så jävla irriterad, ni vet när man är sådär irriterad så man bara vill sätta sig ner
och grina!!
Näe, det var ingen kul dröm! =)
Aja..


Jag kom på att jag kommer få åka fram och tillbaka flera gånger nu den närmaste tiden :P
Först så ska jag ju till hudik till frissan nästa vecka, det blir fram och tillbaka från gnarp.
Sen veckan efter det så ska jag in till Hudik för att prata med arbetsförmedlingen och få papper,
efter det blir det raka vägen till sundsvall för att Cubus ska fylla i dom papprerna. Och sen
läre jag till hudik IGEN För att lämna papperna! haha =) Så det kommer bli en lång dag kan
jag tänka mig :P

Näe, nu ska jag försöka få nått i magen tror jag. Är inte alls hungrig. Så jag kanske ska vänta
tills jag blir hungrig!? =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: amanda Fernandez

Fin blogg du har !!!:)

KRAM

2009-08-28 @ 12:59:13
URL: http://amandafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0