FREDAG

Jag ångrar mig! Jag längtar inte tillbaka till skolan! haha =)
Efter att man läst bloggar av dom som har börjat nu så längtar jag inte
tillbaka. haha =)
Fy fan vad skönt att slippa sitta där och glo ner i böckerna och försöka
hålla sig vaken.
Fy fan va skönt att slippa Samhällen, alltså det är nog det
tråkigaste jag någonsin varit med om!
Fy fan vad skönt att slippa alla jävla hål man måste sitta och döa på!
Fy fan vad skönt att slippa sitta på en buss varje dag fram och tillbaka !
Fy fan vad skönt att slippa släpa sig själv på lektionerna, då man verkligen
bara vill åka hem och sova eller ta det lugnt! :)
Ahh, gud vad skönt! :D haha =)
Dock kommer jag sakna några lärare och mina underara vänner! =) Men dom
kan man träffa ändå!

Nu har jag gjort mig klar och ska snart åka iväg till Birsta! =) Jag kan tänka mig att
jag kommer bli nervös som bara den när jag väl är där, men nu är jag lugn! =)
Sen får jag gå och kika lite i affärer ett tag, för jag ska åka till Gårdsjön direkt efter för
Pär skulle ha lite saker dit som han har i sin bil, så jag tar den in idag =)
Men det är kul det också. Bara det att jag inte har nå pengar, men men.. Man kan alltid
kika lite! =) Kanske hälsa på Therese om hon jobbar då, men då börjar hon väl sent
idag då bara för det :P

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Therese

jag jobbar inte idag :P

2009-08-21 @ 10:19:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, jag såg det! :P

2009-08-21 @ 14:03:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: ella

Tjingling!!

Guud vad kul för dig med en praktikplats, blir bra det tror jag. Cubus är ju en rolig affär att gå i och ännu kulare nu när vi vet att du finns där.

Ska hålla utkik jag me om vi kanske behöver vikarie vid behov.

Var i gnarp en sväng idag, hälsa på britta och mamma lite var även och klippte topparna hos Ingela där... Eva Westner hade inte tid. Spelar ju inte så stor roll när man bara toppar hi hi ska ju försöka spara ut liite nu.

Ha en trevlig helg och en stor kram från mej./Ella

2009-08-21 @ 20:15:06
Postat av: Nathalie

Ja, det känns riktigt bra faktiskt =) Älskar Cubus så det är perfekt! :D

Jasså ? =) Ja, jag sitter och väntar på min klipptid jag med, fick ju den uppskjuten 2 veckor för frisörn var sjukskriven =/ =)

Desamma! Kram kram!

2009-08-22 @ 14:22:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0