FRUKOST

Nu har det blivit dåligt med bloggandet! :P
Orkar inte skriva nå mycket nu heller faktiskt.
Men vi har iaf. sovit i stugan dom 2 senaste nätterna, så det är
en anledning till att det inte blivit nått skrivet.

I natt ska det bli så skönt att sova hemma i lägenheten, även fast det
är sååå mysigt där i stugan!
Det är bara det att jag har legat pissnödig hela dom där nätterna nu! haha :)
Jag vågar inte springa på dasset när det är kolsvart ute! Har jag sagt att jag
är extremt mörkrädd?! =)
Så det ska bli skönt att veta att jag har en toalett några meter från sängen i natt!
hahaha =)

Annars har det varit hur mysigt som helst att sova där ! =)

Nu ska jag slänga i mig frukost och sedan åka ner till sörfjärn för att hjälpa till
lite med att sätta upp staket.

ha det bra, så får ni höra mer i morron eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0