FULLT UPP!

Ja, jag for ju ner till Sörfjärn som sagt.
Försökte motionera Louie litegrann, eftersom han är så tjock. Men
det gick inge bra! haha. Så fort jag tog fram snöret så la han sig ner.
Fast jag lyfte upp han igen och då sprang han lite, men inte mycket. Och
direkt efter att vi lekt klart så gick han och åt! hahah =) Söttjockis!

Sen skulle jag hjälpa Pappa med staketet. Det skulle skruvas ihop och greja.
Efter ett tag fick mamma komma ut och hjälpa till för det var så jobbigt, och jag
hade aldrig orkat om hon inte hjälpt till :P
Lyfta dom där staketen är inte lätt ska jag säga, inte för mig iaf! :)
Ja, det tog hela dan faktiskt, för det krånglade lite hela tiden.. Så nån promenad
blev det inte =/

Sedan skulle vi fixa tackkort från studenten, Bättre sent än aldrig va? :D
Men dom vart ju inge bra tycker jag. Ser ut som en kråka som skrivit.

Nu har vi nyss, eller nyss och nyss, ett bra tag sedan, ätit middag. Fy vad mätt jag
blev! =) Likaså igår, då vart jag också jättemätt. Dock tycker jag inte att jag äter mer
än vad jag brukar?!
Vi åt iaf. fisk och potatis och den underbart goda fiskdressingen! haha =) Gött!
Det var extra gott nu eftersom jag var så hungrig, hade inte ätit nått på hela dan sen
frukosten. Eftersom vi vart upptagna med staketet hela dan.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

Blä du menar väl ändå inte dne där remouladsåsen vi brukade äta till fiskpinnar och annan fisk nere hos mamma o pappa? du kan bara inte mena den, jag spyr så fort jag tänker på den... vad är det för dressing du pratar om? :)

2009-08-20 @ 07:25:20
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, det är inte den! =) Det är en dressing =) Det står fisk dressing på flaskan. Sen finns det massa andra dressingar också =) Typ salladsdressing och sånt =)

2009-08-20 @ 09:41:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Linda F

Jaha är den god??

Jag har länge velat prova den men det har aldrig blivit av.

Är det FELIX??

2009-08-20 @ 12:35:44
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, den är jättegod =) Ja, jag tror det är FELIX. Skulle kolla men då var det borta?! :D Tror Pär tagit med den till jobbet. Men jag tror det är Felix iaf =)

2009-08-20 @ 13:24:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0