GE MIG PENGAR

Fick just ett sms av mamma, hon frågade om jag ville följa med till stan i
morron. Javisst kan jag göra det. Pär börjar ju jobba igen i morron, så jag har
ju inte så mycket annat för mig. Fast det skulle ju bli finväder i morrn =/ Dock
ska det bli fler fina dagar i veckan så jag kan offra denna =)

Fast det som svider är att jag inte har nå pengar att köpa nått för. Men jag följer
med mamma som sällskap :) Kanske man hittar nått billigt på nån rea. Om man
har tur. Det finns väl knappt nått kvar nu.

Men jag är så jävla sugen på att köpa kläder nu!! Känns som det var evigheter sen
jag köpte nått =( Och jag är verkligen i behov av nya kläder, känns som jag bara har
tråkiga kläder nu.
Om jag hittar nått jag verkligen vill ha så kanske jag kan låna pengar av mammsen
tills i höst, då pengar förhoppningsvis börjar rulla in ;) (Om jag får praktik)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0