GOD MORGON

Idag skiner solen! =) Så underbart! Dock blåser det ganska mycket,
men det är skönt när man ska cykla. Annars blir man så jävla svettig! haha =)
Ska äta lite frukost sedan ska jag nog dra iväg =)
Det blir gofrukost; tekakor med skinka och ost! MUMS! Det finns verkligen inget
godare!  =)

Sen blir det väl stekning i solen nere i fjärn skulle jag tro, innan jag sätter mig på
cykeln och cyklar hem igen :P Ni ska veta att när jag är framme i fjärn så känns det
som att jag skulle kunna slå sönder cykeln bara för att slippa cykla hem igen! Haha =)
Sen brukar jag räkna uppförsbackar. "Nu är det bara 3 uppförsbackar kvar!" "Nu är det
bara 2 uppförsbackar kvar!" osv. Då känns det lite bättre faktiskt ;)
Jag tjänar ju points på detta också! haha =) Dock vet jag inte hur många jag tjänar?! =/
om man springer 2 km på 15 min så tjänar man 5 points, och jag cyklar 1 mil på ca.
30-40 min. Så ja, jag vet inte?! :P
Det var ju någon som frågade mig om jag gett upp det här med points. Men det har jag
icke! Dock följer jag inte det varje dag. Det finns dagar då jag verkligen inte orkar räkna
och tänka på vad jag stoppar i mig. Andra dagar är jag peppad och räknar. Som idag
kommer jag nog räkna =) Då är det synd att jag inte vet hur många points jag tjänar på
cyklingen. Men då behöver jag iaf. inte ha dåligt samvete ifall jag äter några mer points
än vad jag "får" :P

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag får väl åka bil ner jag då! :)

2009-08-12 @ 09:53:36
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

GÖr det ! =)

2009-08-12 @ 10:16:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0