GOD MORGON!

Idag ringde min väckarklocka klockan 8 som vanligt =)
Då fick det bli lite Top model repris. Jag kollade genom min blogg
förut och för nästan exakt ett år sedan visades samma Top model
säsong i repris, som visas nu! :D haha. Undrar hur många gånger man
sett alla dom där säsongerna nu!? =)

Idag ska jag åka ner till sörfjärn, om jag kommer ner :P Har ingen bensin
i min bil och jag har inga som helst pengar att tanka för heller. Så antingen
får jag ringa till pappa och höra om han kan sätta in bensinpengar på mitt
konto. Eller så får jag höra med Päran om jag kan låna hans bil =) Skulle
vara bra det också, för jag måste hämta min cykel.

Sen ska jag höra om mamma vill följa med på en promenix! Det är ju väldigt
fint väder idag =) Men kan tänka mig att det är kallt, höstkallt.
Det är ganska skönt ändå, för det blir sån friskt luft! =) Men jag hade gärna haft
sommar ett tag till.

Pratade med mamma igår och frågade om Månsan klämt ur sig nån unge än! haha.
Men då var hon inte hemma.. Suck! :P Hade det varit nått på G så hade hon nog
hållt sig hemma. Så det blir nog ingen kissemiss för mig :P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0