BESLUTSÅNGEST

Igår när vi åt middag så pratade vi lite om jobb. Och direkt efter middagen
satte jag mig vid datorn och skickade iväg intresseanmälningar =) Det var
inte så många lediga jobb häromkring, men man kan ju skicka ändå. Ifall
dom skulle behöva någon i framtiden =)

Just nu är jag inte ett dugg sugen på att plugga vidare. =/ Det kommer och går
det där. Ibland vill jag det jättegärna och ibland inte alls. Jag vill bara ha ett jobb!
Jag funderar faktiskt på att fråga om praktik nån annanstans?! =/ Typ som nån
klädaffär eller så. För då kanske man kan få jobba extra där sedan också, och
kanske så småningom få jobb där =)
För på en skola MÅSTE man ju ha en utbildning. Och just nu är jag inte sugen på
att "slänga bort" 3,5 år till på att plugga!! Jag vill inte vara fattig student nå mer.
Dock förväntar jag mig inte att få nån jättelön ifall jag skulle få nått jobb nånstans.
Inte alls, men man får nog mer än det man får från skolan.

AAAHHH! Jag blir galen!!! Jag vet inte vad jag vill! =(
Men det känns iaf. mer som att man kan få jobb ifall jag tar praktik på nått annat
ställe än en skola.

Ja.. jag vet faktiskt inte..


Kommentarer
Postat av: Therese

ja fast det är inge kul att vara extra, se på mig, jag har ju fortfarande inget fast jobb även fast jag jobbat som extra lääänge :)

2009-08-07 @ 10:18:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, iofs. Men man får nog iaf. mer pengar än det man får om man pluggar vidare! :P Och sen är det ju inte ens säkert att man får nå jobb bara för att man pluggar vidare heller =/ Inte lärare iaf. Ja, jag vet inte hur jag ska göra..

2009-08-07 @ 12:28:55
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Tänk, 3,5 år av hela ditt liv är inte mycket! :) Syrran jobbar ju extra hela tiden hon.. Har väl gjort sen hon slutade skolan. Och hon jobbar, jobbar, jobbar och jobbar - även hela somrarna!

Jag tror inte du kommer tycka att du har "slösat bort" 3,5 år av ditt liv för att få en riktig utbildning :) Däremot så kommer du nog tycka att åren du jobbar extra är ganska bortslösade senare :P

Lycka till! :)

2009-08-07 @ 12:49:52
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja.. fan! haha. :) Jag vet inte hur jag ska göra.. =/

2009-08-07 @ 13:18:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0