GOTTGOTTIGOTTGOTT !

Idag lagade jag köttfärsbiffar till middag, och Potatis och grönpepparsås
till det. Såå gott! =) Dock blev dom lite lösa =/ Kanske tog för mycket av
ströbröd/mjölkblandningen?! Men dom vart goda iaf!
Men man måste, måste!! äta hårdbrödmacka till! haha =) Annars är det inte
lika gott, tycker jag.

Varför anstänger man sig inte lika mycket varje dag, med middagen? det blir
mycket godare då ju! Även fast biffarna är mycket enkelt och går fort att göra.
Tror jag ska göra köttbullar av samma recept, tror faktiskt mamma gör av samma
recept, tyckte hon sa det :) Då kommer det ju bli såå mycket godare köttbullar,
ist. för dom otroligt äckliga färdigköpta.
Men det har väl blivit bekvämt att bara ta fram ur frysen och värma, men då kan
man ju göra mycket och frysa in! =)

Fast något man nog aldrig kan göra själv som blir lika gott som när man köper
färdigt är; Köttbullspanna!! =) Gud så gott det är! Det är miniköttbullar, potatis,
morötter och broccoli. Jag som aldrig tyckt om broccoli förut tycker att det är jättegott! =)
MUMS!! =) Och jag HATAR verkligen hatar köpt pyttipanna, så detta är mycket bättre =)
Smaka den om ni inte redan gjort det =)

Idag har jag räknat Points iaf =) Och jag har ett halvt kvar. Men jag får ta ett päron eller
en morot till kvällsfika då! =) Det är 0 Points.
Jag förstår inte varför jag inte äter mer frukt, det är ju så gott! =)
Och morötter är faktiskt också väldigt gott, om du frågar mig. Så det ska nog gå bra att
inte äta mer points än vad jag "får" per dag egentligen =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha vi åt oxå det idag :)

2009-08-18 @ 18:45:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha jasså! =)

2009-08-18 @ 18:52:41
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Benitha

sv; visst är hon! :D hon heter lily :)

2009-08-19 @ 08:54:36
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0