HÄ VART INGAN!

Näe, det vart ingen ny design. Jag vart inte nöjd, och jag vart väldigt nöjd
med den jag har nu, när jag gjorde den. (även fast jag är less på den nu)
Så.. Jag vill bli nöjd! haha =) Men jag ska ge mig på ett till försök i möra
och se om det går bättre =)
Man kan ju sitta i timmar framför photoshop ju! haha =) Så jag ska även
försöka kopiera det på en skiva och häva det på min dator =)
Nu har jag hittat hela mappen! Förut så hittade jag ju bara genvägen och det
går ju inte.

Så ja.. Ni får vänta och se om det blir nån ny. Annars får väl denna duga ett tag
till! =)


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag tkr du skulle ha haft den vi gjorde! den var fin! :) du sparade den väl åtminstonde?

2009-08-25 @ 21:35:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, jag gjorde om den lite, sedan sparade jag den.

2009-08-26 @ 08:01:19
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0