HAPPY BIRTHDAY

Nu vart det ännu mindre plats efter att jag fått nya kläder. haha =)
Har vikit tvätten också, då blir det lite mer. Plus att det hänger tvätt på
tork nere i tvättstugan. Så då blir det ÄNNU mer när det ska vikas. Suck!
Ge mig en Stoooor garderob, tack! =)

Nu ska jag iaf. ner till sörfjärn en sväng. Nej, inte med cykeln. Blä! Jag har
blivit lat, eller latare kanske man ska säga :D haha.
Men jag tänkte faktiskt sätta mig på roddmaskinen en sväng, men Pappa
ringde och ville ha lite hjälp med Farmors present =)
Ja, hon fyller år idag =) 71 tror jag, om jag inte minns helt fel?!? Grattis till
henne. :) Vi ska dit och grilla senare idag, fast det vet inte hon om =) Det ska
bli en överaskning.

Aja, nu ska jag bege mig..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0