HELDAG

Idag åkte jag, Pär, Therese och Andreas till Sättna för att kolla lite på
Dragracingen =) Eller vi åkte nog mest dit för maten. haha.. Vi fick ju
det gratis! =) Men jag som hade förväntat mig kött, eller hamburgare
(som alla gick runt och åt på) så vart jag lite besviken. Det var kyckling.
Jag brukar tycka det är skitgott men denna var indränkt i en sås och serverades
med potatis!! Men det var gott ändå, om inte annat så var det väldigt mättande =)

Efter vi ätit så åkte vi till Selångersmarknan. Var väl inte så mycket att hänga i
julgranen faktiskt. Massa skit bara.. Men vi gick därifrån med några kassar iaf =)
Bara ätbara saker! haha =)

Sen åkte vi hem och andades ut lite. Sedan hoppade vi på fyrhjulingen och åkte
till Therese och Andreas en sväng. Jag fick vara chafför eftersom Pär tagit en öl =)
Det är mycket roligare att köra själv än att åka med! HAHA =)
Dom ville inte följa med och åka =( Dock var väl det lika bra för det började spöregna
nästan på engång vi åkte därifrån. :P Vi åkte en sväng, Pär pekade och jag körde! haha =)
Han lurade upp mig på en jävla backe som jag hatar!! Ni vet där det är så jävla mycket
sand, jag kommer inte på vad det heter?!?! =/ Men där skulle vi upp iaf. "Men jag tänker
inte åka ner på andra sidan!!!!" haha! Det är så jävla brant där, I HATE it! :P
"Jooo! Kör bara.." Så det gick väl bra! =)
Sen var det raka vägen hem eftersom det regnade så mycket.. Typiskt!

Och just nu är jag så jävla less!!! AAAAAH! Skulle vilja slå sönder nått känns det som!
Jag har sån lust att göra nånting. Det skulle ju vara TVÅ kräfskivor i helgen men ingen
vart av! BLÄÄÄ! Jag som var så inställd på att få göra nått kul ikväll...
Näe, ist. får jag sitta här och äta mig fet och kolla på en tråkig teve.. FY FAN!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja vi tänkte det när det började regna precis när ni hade åkt, "gud vad skönt att vi inte åkte med" haha :) JA tänkt på dom där jävla sandkullarna åkte vi med eddie i volvobiggen i full fart och flög ner och upp och hit och dit, så jävla rädd var jag! :)

2009-08-15 @ 21:37:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det var typiskt att det skulle bli regn när vi för engångskull är ute och gör nått =)

Haha, ja, men jag tror inte ni flög i den backen i full fart!! Då hade ni ju flygit hur jävla långt som helst! haha =) Den är liksom upp mot skogen =)

2009-08-15 @ 21:58:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo jag vet! Han körde som en galning, ibland såg man inte marken och ibland såg man bara marken! Trodde verkligen vi skulle köra åt helvete! tro mig vi FLÖG i alla backar! Galning är vad han är! haha! :D

2009-08-15 @ 22:14:01
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, uppe på sandöran? Haha, hatar den backen längst bort! Haha

2009-08-16 @ 13:28:07
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, uppe på sandöran? Haha, hatar den backen längst bort! Haha ;)

2009-08-16 @ 13:28:24
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

SImone: Ja just! =)

2009-08-17 @ 08:51:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0