HELLO !

Ni får inte höra om helgen nu heller =) Har knäppt lite bilder, men nu är
kameran med Pär i Gårdsjön, så jag kan inte lägga upp nå bilder. Och det
är väl roligare att läsa med bilder va? =) Så ni får vänta tills i morron.

Idag har jag iaf. hjälpt mamma och pappa med staketet hela dan! Pju!
Där kan ni få 2 bilder :D haha. Dock är det mobilbilder, så dom är ju inte bra.


Putte hittade en orm! haha =) En liten liten snok, såg mer ut som en mask! haha =)
Men jag vart iaf imponerad av hans fångst! :P Ser ni hur den håller upp huvudet? Så gjorde
den hela tiden medans den ringlade iväg. Tillslut så slog Putte till den med tassen, då
kröp den ihop till en hög. Då tog Putte den i munnen och gick i väg med den (märks att han är
bror med Zipper, haha ) :)


Jag hittade en boll under häcken och den fick Louie leka med =) Dock efter att han sprungit
efter den en gång så la han sig ner, som vanligt! :P Latmask! :)

Men Månsan, Louie och Putte var med oss hela dagen =) Sötnosarna!

Nu ska jag glo lite på teven och försöka att inte få nå nervfel på dom äckliga flugorna
som flyger och ska sätta sig överallt på en!!! En flugsmälla måste jag inhandla snarast!!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha putte med sina ormar! :) eller är det charlie som brukar ta in dom? jag bara väntar på att maja eller zipper ska komma in med en :S dom hade faktiskt tagit en liten näbbmus häromdan som dom satt och lekte med i timmar (!!!) haha! fast den var död när dom lekte med den, men lika rolig ändå! :D

2009-08-23 @ 20:22:22
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe jag tror det är Putte! Mamma sa "Näe! Den där bär du inte in!!" haha =) Men den var inte stor alls. Ja.. Zipper lägger väl ormarna under altan han isf. hahaha :D

2009-08-23 @ 20:27:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0