INGEN STAD

Mamma ringde nyss och sa att vi inte kunde åka till stan idag, för hon
måsta jobba. Det känndes faktiskt lite skönt! :D Jag vet inte hur länge jag
stått och försökt hitta nå kläder att ha på mig. Men det finns ju fan inga!
Jo, långärmade tröjor fanns det, som passade med kjolen jag tänkte ha.
Men det vill man ju inte gå med i detta väder tänkte jag, för när jag gick ut
på balkongen och kände ju varmt det var (som jag jämt brukar göra innan
jag klär på mig :P) så var det kokhett!!
Och när hon ringde tänkte jag "SKIT! Nu är hon här! Skynda skynda!!" haha.
Men vi ska åka i morron ist =) Mycket bättre!

Nu ska jag städa upp lite här. Måste damsuga också, dessa mattor drar åt
sig skräp, ludd och hår som bara den!!
Sen kanske jag cyklar ner till sörfjärn. Men jag vet inte än?! =/ Vet inte om jag
orkar eller har lust idag. Jag tror jag tar det senare i veckan.. Men jag har inte
bestämt mig än. Får se hur det blir efter att jag städat.

Jag ska även ringa och beställa klipptid idag =) Men jag har inga pengar till det
egentligen! haha. Men jag får ta från sparkontot för jag måste fixa mitt hår. Det är
slitet!! Sen har vi ju talat om andra roligheter som kanske blir av nån helg
framöver, och det kostar lite kosing det med. Så nån tusenlapp lär jag väl ta ut
därifrån. Det svider och jag vill egentligen inte göra det, men vad ska man göra!?
Klippningen + färgning lär ju kostar runt 1000 lappen, och då tror jag det är dyrare
än så också faktiskt. Jag måste höra med Therese hur mycket det brukar kosta
för henne.

Aja, Städning var det!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

åh vad bra då kan vi åka ner till stranden idag? :D jag tror det brukar kosta runt 900-1000 för mig!

2009-08-03 @ 10:35:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hmm.. vet inte riktigt om jag har tid nu?! Ska göra kalops och det tar ett tag :P Så då hinner jag bara ner och sen måste jag fara igen. Men du kanske har åkt ner redan nu, eftersom det var ett tag sedan du skrev den där komentaren!? =)

2009-08-03 @ 12:35:48
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0