JAG GER MIG IN I SMETEN

Läste just om dessa "storbloggare" på Saras blogg.
Och jag tänkte att jag ger mig in i smeten jag också.

Alltså jag blir tokig när man läser något av deras inlägg, eller kollar
på deras jävla videobloggar.
Är det nått jag hatar så är det folk som tror att dom är så jälva mycket
bättre än alla andra. Och helst när dom inte alls är det.. Herregud hur
gammal är dom? 15 och 18 är väl dom som är mest "känd".
Jag vill inte ens kalla dom känd, för det tycker jag inte dom är. Mer hatad.

Sen ser ju dessa två FLICKORS bloggar exakt likadana ut. Två blondiner som
står och putar med läpparna, skriver precis likadant, lägger ut precis likadana
bilder. En bild på dom själva när dom håller i en mobil och en töntig pratbubbla.

Katrin pratade ju om detta i Vakna med the voice i torsdags. Och jag kan inte
hålla med mer. I deras videobloggar när dom ska smeka sitt jävla hår 100000
gånger på en sekund.
Det roliga är ju att dom tog åt sig så mycket. Men ska dom nu spela denna "roll"
(som dom säger att dom spelar) så ska dom väl ändå kunna ta emot lite skit?
En av dom skrev ju att Katrin var så gammal och att det borde vara åldersgräns på
att ha blogg och bla bla bla.
Ja, det kanske borde vara åldersgräns på att ha blogg, fast inte som hon menade.
Man kanske inte borde få ha blogg när man är hur ung som helst?! 


Och denna Amandavardet. Som nog är mest "känd" för att låta som en marsvin.
Haha, när Josefin Crafoord tog upp denna marsvinsvideon i radio så skrev ju
Marsvinet sedan i sin blogg "dom pratade om mig i radio, snacka om känd!"
HERREGUD! Fattar dom inte att man skrattar åt dom! Man hånar dom, dumförklarar
dom!
Jag tror den enda anledningen till att folk ens läser dessa bloggar är för att dom
vill ha något att skratta åt. Jag tror inte det är många som tycker dessa bloggar
faktiskt är BRA.

Sen när man läser att hon som är 15 ska ut på krogen och festa. Och att
dom ska vara full och allt som har med det att göra.
Och en av dom har förstorat läpparna till det extrema, det är inte ens snyggt.
Inte enligt mig iaf. Och även en bröstförstoring är planerad. Herregud! Du kan
väl åtminstonde vänta tills din kropp är färdigväxt?!?!?
Vet deras föräldrar om detta? Vet dom om vilka sorters bilder dom lägger ut
på sig själv, och vad dom skriver?
Skulle min framtida dotter någonsin bli som dessa flickor skulle jag slå sönder
varenda dator hon någonsin rör!!!

VÄX UPP!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad tusan.. Sociala tog ju kontakt med blondinbella för hon festade lite när hon var under 18, dock inte lika mycket som Dessie gör (dessutom var det 3 mån kvar tills hon skulle fylla 18) men hon drack alkohol. Så varför får inte sociala upp ögonen för denna brud tro? :P

2009-08-29 @ 19:24:44
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Thilda

Du har helt rätt. Man blir så jävla irriterad!

2009-08-31 @ 08:12:03
URL: http://thiidandersson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: JA! Precis!! Hon är ju fan 15 år!?!??!



Thilda: Ja, jag hatar dom! haha =)

2009-08-31 @ 09:06:18
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0