KATTBÄBIS ?

Idag for jag och Therese ner till Sörfjärn för att hälsa på lite. Det första
man möts av (okej inte det första, men nästan) är Månsan!! =) Hon brukar ju
jämt vara ute och springa tycker jag.

Sen vart hon konstig. Jag hörde nått från mamma och pappas sovrum. Nånting
som kraffsade. Så jag gick och kollade. Där var Månsan bakom en graderob och
kraffsade i nån tidning. Så jag bar med mig henne till köket. Men hon sprang in i
sovrummet igen. Och "letade" nånting såg det ut som.. Tillsist så la hon sig i
mammas garderob. Och började slicka sig "där bak" :P
"KATTUNGE!" Var det första jag tänkte på! haha =) Sen började hon även gräva i
kläderna, så som hon brukar göra när hon ska få kattbäbisar. För att gömma dom
liksom =) och lite mer slick "där bak" haha.
SNÄLLA Månsan kan du inte få en kattunge?? =) Varför skulle hon annars göra allt
det där? Sen engång när jag gick dit och kollade till henne så började hon "prata"
och även det gör hon JÄMT när hon har kattungar =) Och om man kände på magen så
reagerade hon. Lillstumpan!
Dock är hon inge tjock =/ Men det kanske bara är en?? :D

Skulle hon få en så skulle jag tjata ihjäl mig på Pär att vi skulle ta den! =) Jag kan göra
rent lådan varje dag, för att det inte ska lukta! Eller vi kan ha den på balkongen! haha =)
Jag vill ha en av Månsans kattungar, dom är sååå go!
Jag sa till Månsan att om hon ska få en unge så vill jag ha en svartvit! haha =D Som
Plutten! Världens goaste katt, som vart påkörd =(

Tecken på att hon har en bäbis i magen:
- "Letar" ett ställe att ligga på
- Slickar sig "där bak"
- Pratglad
- Är hemma.
- Gräver (haha)

SNÄLLA!! =)



Här är lilla Charlie när han var liten! =) Såå söt!

Kommentarer
Postat av: Therese

men åååååååh vad söt han var!! :D

2009-08-17 @ 15:04:05
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa! =) Jag har massa bilder sen dom var mindre och dom är så tjock och go! =)

2009-08-17 @ 15:24:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Benitha

vilken söt! :D vi ska åka och hämta en kattbebis till mig idag faktiskt :D

2009-08-18 @ 14:38:45
URL: http://benta.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, han är så söt! =) Åhh, vad kul! =)

2009-08-18 @ 14:42:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0