MED VILA GESTER

Igår åkte vi till Therese och Andreas och grillade. Även Loffe var där då vi
kom =) Och Simone och Jimmie kom senare! =)

Jag var såå hungrig när maten tillagades så när den väl var klar så smakade det
gudomligt gott! =) Fläskfilé, klyftpotatis, Tzatsiki, sallad, vitlöksbröd! MUMS!
Therese bjöd även på Hotshots! =) Även dom väldigt goda! Sedan åkte "med andra ord"
fram. Jag älskar det spelet! :D Så jävla roligt! haha.. Jag blir så stressad så jag bara
skriker ut svaren! hahaha! :D
När vi spelat klart så gjordet Therese, Simone och jag samma sak vi gjorde på nyår!
Förklarade alla andra brickor som var kvar för varandra! Såå kul! Det vart några gapskratt
kan jag tala om! Jag fick "köra bil" hela tiden och alla instrument som Therese och simone
"förklarade" trodde jag var fiol! haha! Eller jag visste vad det var men det var bara fiol som
kom fram! :P Aja, jävligt kul iaf! =)
Jag hann knappt dricka något för att det var så kul! =) Så det vart bara två "drinkar" (eller grogg
om ni hellre vill det :P) för mig. + hotshotsen då.
Sedan åkte vi hem vid tolv ungefär! =) Fick skjuts, gud vad skönt! Så vi slapp =)
Vi åkte hem och kollade på en film som började på teven 00.30, Waterworld. Jag har sett den
förut, dock bara dom första 5-10 minutrarna sedan somnade jag. Men denna gång kollade jag
hela. Och den var faktiskt bra. Den räckte till 02.50 så jag somnade inte förrens vid 3. Och
då var jag inte ens så jättetrött.
men men =) Det var en väldigt trevlig kväll iaf, och jävligt skönt att jag inte drack nå mycket, så
jag vaknade upp och mådde bra! =)




Kommentarer
Postat av: Therese

vi spelade "med vilda gester", inte "med andra ord" :)

2009-08-02 @ 19:17:00
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja just ja! =)

2009-08-02 @ 19:50:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0