MINA DAGAR ÄR RÄDDAD!

Efter att jag fått praktiken så är mina dagar räddad :D
Innan så satt jag och kollade in amshemsidan hela dagarna för att se om
det ploppat upp något jobb som man kunde söka =) Och jag hade dåligt samvete
för att jag bara var hemma och inte gjorde nånting..
Plus att skolan lockade bara för att få något att göra om dagarna.

Nu är jag lättad! Visst, jag kommer nog kolla in jobb ändå =)
Men jag vet nu att jag har något att göra om ca. 3 veckor. Så skönt! Jag har inte
längre dåligt samvete för att jag är hemma och inte gör nått varje dag.
Nu ska jag njuta av att kunna göra ingenting, och njuta av att jag kan sova hur länge
jag vill och vara pigg på dagarna :P
Jag kan tänka mig att jag kommer vara helt slut efter första veckan!

Och jag har sett så många kläder jag vill ha på Cubus nu! :) Hade jag haft pengar
i fredags så hade jag shoppat loss!
Här är några av mina favoriter:


Kommentarer
Postat av: Therese

jamen den där sidan suger ju, finns ju bara skit jobb där som verkligen ingen vill ha! haha!

Jag köpte en jätte fin skjort-tunika därifårn igår :) en svart vanlig bara men så fin! :) tror jag ska köpa en grå oxå! :P typiskt mig!



den där vita långa tunikan längst ner har ju jag med, fast jag köpte den förra året :)

2009-08-24 @ 18:42:50
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, men ibland dyker det upp något! =)



Ja, när jag skulle dit så tänkte jag att jag skulle ta på mig något som var från Cubus, bara för att det skulle se bra ut! HAHA =) Men jag insåg att jag inte har nått därifrån!? :P Ett par shorts och en vanlig tröja bara.

Konstigt för jag tycker jag jämt sett så fina kläder där?! :P

2009-08-24 @ 18:50:57
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jasså? ja jag tkr du brukar prata om cubus ganska mkt..ja men jag tkr du får köpa nåt därifrån som du kan ha på första dan iaf. :P haha!

2009-08-24 @ 20:03:03
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja! Jag måste göra det! dom där jeansen kostar bara 149 kr! :D Så dom kanske jag kan köpa =) Åsså nån billig top! Det är många som kostar 99 eller 129. så det är ju bra pris =)

2009-08-25 @ 08:32:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0