MÖRK ELLER LJUS, DET ÄR FRÅGAN!

Carolina Gynning


Ja, här kommer ännu ett velande inlägg angående mitt hår.
Men denna bild på Gynning gör inte mitt beslut lättare :P Fan vad snygg hon var
i mörkt hår! Tycker ni inte?
Nu är jag skitsugen på att färga mörkt, dom flesta färgar ju håret mörkt på hösten.
Varför ska jag färga ljust för?? :P

Näe, just nu så har jag ingen aning om vad det blir för färg på mitt huvud. Ingen som helst
aning..

Jag drömde att jag var hos frissan för nån natt sedan. Hos en "riktigt" frisör. Alltså en känd
som fixar kändisarnas hår.
Ja, det var iaf. en tjej som började klippa mig. Men helt plötsligt så slutade hon och sprang
in till han, den där kändisfrisören. Sedan kom hon ut och grinade.
"Jag råkade klippa fel!" "VAAAA??" Dock när jag kollade i spegeln så var det inte så farligt
(och då hade jag riktigt mörkt brunt hår :P) Jag fick bara ha luggen åt det andra hållet
plus att jag kunde ha "hellugg" om jag ville =)
Sedan färgade han håret på mig, han färgade det rött! Jag hade glömt bilden hemma så jag
kunde inte visa. "Men har du ingen dator så kan jag visa dig?" Jo det hade han, men jag
fick aldrig chansen att visa. För han hade fler "viktigare" personer som måste fixas. Så jag
följde efter han tills han gav med sig och färgade i den färg jag ville ha!! :P Dock hann jag
vakna innan han gav med sig :P

Aja, det återstår och se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Therese

nej jag tkr du ska göra ljusare nu när ditt hår redan har blivit lite blekt av solen... Du vet ju hur du ser ut i mörkt hår, du har ju haft det förut, tänk om du älskar ditt hår lite ljusare? jag tkr du ska testa, sen om du inte gillar det kan du ju färga mörkt...

2009-08-24 @ 20:00:14
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag är också sjukt sugen på att färga mörkt :) Jag vet så många som gjort det nu, och det blev så himla bra.. jag blir som lite avis :P

2009-08-24 @ 22:43:44
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, jag vill, men jag skulle ha gjort det innan sommarn ist :P Vi får se..



Mia: ja, det är ju snyggt det också! Aahh! jag vet inte hur jag ska göra! :P

2009-08-25 @ 08:29:48
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

men tänk inte på vilken årstid det är, det är ju ett perfekt tillfälle nu när håret redan blivit lite ljusare ju :)

2009-08-25 @ 09:28:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa.. men jag vet inte! :P Jag har beslutsångest!

2009-08-25 @ 09:58:15
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Gör det du tycker KÄNNS bäst! :)

Själv kämpar jag för att få tillbaka den naturliga hårfärgen.. Eller kämpar och kämpar. Nu har jag varit blond i sommar och låtit utväxten komma fram, så nu ska jag till frissan och be om att få utväxt-färgen! :P Det blir dock inte lika råttfärgat som det ser ut.

Annars kan du ju förresten fråga frissan vad hon tycker? Dom kan ju sånt där med hudfärg och ansiktsform m.m. :)

2009-08-25 @ 10:15:00
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo, men jag vet inte vad som känns bäst heller! :D haha. Jag har ju varit mörk hur länge som helst nu och vill prova på nått nytt. Samtidigt som jag är jävligt sugen på att bli jättemörk igen =)

Ja, jag frågade en frisör som hade en frisörblogg. och hon tyckte jag skulle passa i några nyanser ljusare =) Jag hade ju även så ljust när jag var mindre :P

Ja, det lutar åt ljusare ändå, bara för att jag vill ha en förändring. Och det är ju lättare att färga det mörkt från ljust ifall jag blir missnöjd än från mörk till ljus =)

2009-08-25 @ 10:57:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0