PUBLIK

Igårkväll ville Therese knäppa lite kort igen :) På stranden denna gång.
Det var lite småkyligt faktiskt, men nått bra kort lär hon väl få fram =)
Vissa såg helt sjuk ut, haha. Men sånna bilder blir det ju varje gång :)

Sen efter ett tag så kom det två små tjejer och kollade på! HAHA! :D
Hur kul är det att kolla på liksom? :P "Vi får inte vara i vägen!!" Var det en som
sa! haha =)

Efter allt var klart så önskade jag att jag hade ett badkar! Jag frös, så det hade
varit så sköönt att få ta ett varmt bad. Men duschen fick duga =)

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra?! =/ Får väl kanske städa en sväng.
Ja.. Det finns väl inte så mycket annat att göra.
Skalbaggen ligger fortfarande kvar under ljuset. Men jag vägrar ta bort den. Jag vet!
Den är död! Men fortfarande lika äcklig! Jag rör den inte, ska vara om jag damsugar
upp den då.

Aja!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0