SAGAN OM RINGEN HELG

Ja, denna helg visas ju alla sagan om ringen filmerna.
Ska jag vara ärlig så är jag ganska less på dom. Jag är mest less
Frodo! Blä, tönt! :D haha =)
Näe, då hade det hellre kunnat vara Pirates of the carribean. Dom gillar
jag mer =)
Men jag antar att det blir till att kolla på första filmen ikväll..
I morron är det ju kräftskiva hon Terra och Ferra så då blir det inge teve tittande =)




Jag vet inte riktigt hur jag ska klara av att äta en kräfta överhuvudtaget. Jag
har ingen aning om hur man äter kräftor heller?! :P Sen hatar jag skaldjur, dom
är så äcklig. Alltså inte smaken, det vet jag inget om, eftersom jag aldrig smakat
kräftor. Men äcklig är dom små krypen..
Jag skulle köpa på ica idag men det fanns bara Jumbo kräftor :D Men det är väl lika
bra det?! Eller? Jag har som sagt ingen aning..

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: kulturella

ät dom råa....... nej det var dumt.

2009-08-28 @ 20:32:17
Postat av: kulturella

ät dom råa....... nej det var dumt.

2009-08-28 @ 20:34:47
Postat av: Therese

ja det är ju bättre med jumbokräftor annars måste man ju äta 1000 st för att bli mätt! :P

2009-08-29 @ 09:16:56
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, men man äter väl sig inte mätt på bara kräftor eller ? =P det kommer inte jag göra, om dom inte är gudomligt goda då! haha =)

2009-08-29 @ 10:20:54
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

haha näe då får man nog äta ett antal, man får väl äta lite småplock med... fast jag ser inte detta som en middag precis, mer som "kvällsmat" :) haha!



2009-08-29 @ 10:27:53
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0