SHOPPING

Detta är det jag (mamma) köpte igår =)


125 :- på Bik Bok =) Jag provade ju dessa i stan men köpte dom i Birsta. Så jag provade
dom inte i Birsta. Det resulterade i att jag måsta ligga på sängen för att få igen knappen!
haha =) Men igen kom dom iaf. Kärlekshandtagen blir enorma, men dom ska bort så
småning om! :D



149:- på Bik Bok. Denna älskar jag! =) Älskar färgen och älskar modellen!



149:- på Bik Bok. Denna älskar jag med! =) Man kan ha den både som "klänning" eller
som ett vanligt linne =) Dock ångrar jag mig att jag tog den i blått =/ Provade en vit med
svarta prickar
på först. Men den fanns inte i S, Fast XS satt också bra. Men men.. Denna
är fin den också! =)



99 :- på H&M. Suddig bild jag vet, men jag orkade inte ta om. Jag ÄLSKAR färgen på
denna tröja! =) Den är som en lite "finare" tjocktröja tycker jag =) Love it!



50 :- på Cubus. Denna är väl inget speciellt. Men den är skön iaf =) Och lång!!
Vet ni hur jobbigt det är att vara lång när ALLA tröjor är kort?!?! INTE kul!



39, 50 :- på H&M. Jag tror den kostade det iaf. Annars var det väl 29..
Nytt och somrigt nagellack, precis tills sommaren tar slut! haha ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du har lunnat fått nån hundring av mig så du hade kunnat köpa ett par nya o-lagde jeans.

2009-08-05 @ 11:49:34
Postat av: Therese

haha i början tänkte jag "bara blå saker" men så kom det några andra på slutet :) Jätte fint! :) nu blev jag shopping sugen! :) haha! det blåa linnet och den blåa klänningen var superfina :) och sånt där nagellack vill jag oxå ha! färgen alltså! :)

2009-08-05 @ 11:52:32
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Pappa: Haha, ja det hade jag hellre velat ha! =) Men dom var så billig =)



Therese: Jaa, jag vet! :P Fast det är inte likadan blåfärg, som det ser ut på bilderna ;) Ja, jag tror jag är mest nöjd med det blåa linnet faktiskt! :P

Ja, jag ska prova nagellacket nu och se om det är lika fint på =)

2009-08-05 @ 12:18:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0