SHOPPING

Idag följde jag som sagt med Mamma till Sundsvall =)
Vi började med stan. Jag köpte en tröja på Cubus för 50 kr, haha.
Det var väl ändå tillåtet va? =) Även fast jag inte har några pengar.
Men den var skön & fin. Mamma köpte en tröja på H&M och lite tyg som
hon ska sy en topp av =)

Sedan åkte vi till Birsta, vi gick och letade något till mig, haha. Jag måsta
också ha nått tyckte mamma =) När vi gick på H&M så sa hon att nu går
vi inte härifrån utan något till dig :P Så det blev en tröja där som hon hittade =)
Sedan hittade jag ett par Jeans på Bik Bok i stan som jag tänkte köpa, så vi gick
dit. Då började massa andra saker komma fram som jag inte sett förut! :P
Så där stog jag med ett linne en topp och ett par jeans. Och kunde inte bestämma
mig för vad jag skulle köpa.
Efter ett tag sa mamma "Men jag köper det här jag." =) Jag har lite dåligt samvete
faktiskt. Jag tycker hon betalar mycket åt mig ändå, all mat t.ex.
Men tack så mycket, Mami =) <3

Vi åkte och köpte lite mat också på Ica Maxi. Och helt från ingenstans så dök en
gammal klasskompis upp, från högstadiet =) Nästan alla som gick i 9B gick ju i
gymnasiet i Sundsvall så man har knappt sett nån av dom sedan vi slutade 9:an :)
Aja.. Det blir alltid mycket mer än vad man tror när man handlar. Vi gissade hur mycket
det skulle bli, ingen hade rätt, det blev mycket mer än vi trodde :P
Ändå glömde vi lite som vi fick åka och handla på Stjärnan. Bla. Salt, det ENDA jag
visste att jag skulle ha när jag gick in på Ica :P

Jag visar nog lite bilder på kläderna i morron! =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: karoline

det är så typiskt att just när man inte har pengar så hittar man massa som man vill ha, men inget när man väl har pengar ;P

2009-08-04 @ 21:47:45
URL: http://karolineropponen.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Ja, det är jävligt typiskt!! :P

2009-08-05 @ 09:28:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0