SJUKLING

Idag åkte jag ner till fjärn för att hjälpa till lite med veden igen.
Men idag orkade jag inte alls mycket. Jag var (är) så trött!! Både
trött sömnig och trött i kroppen.. Näe, så det var inte kul! :P
Men jag ska slänga in lite mer i morron så skulle jag "få en slant"
haha =) Och det tackar jag inte nej till, nu när jag är pank!

Så jag åkte upp på Gnarp och skulle åka och handla. Handlade
lite åt Therese också, eftersom hon ligger hemma och är sjuk.
Hoppas bara inte hon lyckades smitta mig på den lilla stund jag var
där! haha =)
När jag kom hem skyndade jag att dricka ett glas c-vitamin! haha =)
Vilket jag oftast brukar göra till frukosten, men idag blev det hårdmackor
med kaviar (eftersom det är så gott som tomt på mat här nu) och det
kan jag bara dricka vatten till, annars blir det en äcklig eftersmak :P

Idag ska jag prova på en ny köttfärssås! Den lät jättegod, med grädde
och färsost! Hoppas den blir lika god som den låter! =)


Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

ja det var snällt! :) Tack! Ja det är nog bäst du proppar i dig med vitaminer, man vet aldrig! :)

2009-08-31 @ 20:21:39
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, jag har faktiskt ont i halsen idag! :P

2009-09-01 @ 08:29:14
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0